20 Haziran 2011 Pazartesi

İlk Babalar Günü

Sevgili babam, sabırlı, merhametli babam, iyi kalpli BABAM.....

     Bu satırları yazmasını annemden istedim, ben şimdilik sadece klavyenin tuşlarını çıkarabiliyorum... Seninle ilk babalar günümüzde seni  ne kadar çok sevdiğimi, gözlerime baktığında,^^oğlum benim annesinin kuzusu,babasının paşası evimin erkeği ^^diye seslendiğinde ne kadar mutlu hissettiğimi bilmeni istiyorum.(Tabi beni herseferinde kucağına alıp tül, stor perde, panjur ile oynadığımızda,beni gezdirdiğinde de çok çok mutlu oluyorum  :) 
     Biraz süpriz yumurta oldum ama sende annemde hep cok istediniz beni biliyorum,beklemek manasızdı BABAM..
     Birde herkes beni sana benzetiyorya annem nekadar mutlu oluyor biliyormusun,herseferinde içinden duruşu&iyiliği&merhametide babasına benzesin diye dua ediyor.Amin BABAM..
     Rahat etmemiz, iyi beslenmemiz, sağlıklı olmamız için çabaladığın, evinin direği, annemin canı kocası ve benim kahraman babam olduğun içinteşekkür ederim. Sen ben aşı olurken bile kıyamıyorsun ya ben sana nasıl kıyayım BABAM..
Birlikte çok uzun, sağlıkla çok güzel zamanlar geçirmeyi diliyorum...

BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder